آشنایی با محصول

چراغ نازلی نورپارس

کد محصول : MN
  • بدنه آلومینیوم آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی اسیدی و قلیایی
  • قابلیت نصب بر روی سرنازل آبنماها با قطرهای مختلف
  • راندمان بالا و بازدهی نوری مناسب و استحکام بالا
  • استفاده از قطعات الکتریکی و الکترونیکی مرغوب
  • درجه حفاظت IP 68 جهت استفاده در زیر آب
  • تنوع تولید در رنگ نور، ابعاد و توان کاری

توضیحات

چراغ نازلی نورپارس طرح مدیسون محصولی مناسب جهت نورپردازی انواع آبنما و فواره می باشد. این محصول با درجه حفاظت IP 68 جهت استفاده طولانی مدت در معرض پاشش آب و تماس مستقیم با رطوبت کاملا مناسب است. لامپ ها با استفاده از رزین اپوکسی آب بندی شده و بدنه آلومینیومی با ساختار فشرده خود از نفوذ رطوبت به داخل چراغ حتی در فشارهای بالا نیز جلوگیری می کند. آلیاژ به کار برده شده در ساخت بدنه در برابر خوردگی قلیایی و اسیدی مقاوم است. این بدنه باعث شده است که چراغ در سخت ترین شرایط آب وهوایی نیز بتواند به مدت طولانی بهترین کارایی را داشته باشد.

 

تولید در رنگ نور و توان کاری متنوع

لامپ های قرار گرفته در این چراغ ها از نوع ال ای دی پاور 1 وات استفاده می شود که دارای بازدهی نوری بسیار بالا و مصرف پایین می باشند با استفاده از لنزهای 20 میلی متری پخش نور لامپ ها به صورت یکنواخت انجام شده است .این محصول در ابعاد مختلف و توان های کاری متفاوت به صورت تک رنگ و فول کالر تولید می شوند(جهت اطلاعات بیشتر جدول کدها و تصاویر شماتیک را مشاهده کنید). ولتاژ کاری در این چراغ ها جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از برق گرفتگی در سطح پایین 12 ولت است.

نصب بر روی سرنازل به قطرهای مختلف

این چراغ با استفاده از سه عدد پیچ مغزی بر روی لوله سرنازل آبنما نصب می شود. امکان نصب بر روی لوله با هر قطری وجود دارد. ستون آب خروجی از نازل به صورت یکنواخت به سمت بالا نورپردازی می شود. برای آبنما با ارتفاع بلندتر باید چراغ با وات بیشتر انتخاب شود.

استفاده از قطعات الکتریکی و الکترونیکی مرغوب، مصرف پایین انرژی، بازدهی نوری مناسب، استحکام بالا و عملکرد خوب از دیگر مزیت های بارز این چراغ led می باشد.

جهت ازاطلاع از قیمت چراغ نازلی نورپارس طرح مدیسون و ثبت سفارش این محصول با واحد فروش شرکت نورپارس تماس بگیرید

مشخصات چراغ نازلی نورپارس
جدول کد چراغ led نازلی نورپارس
شماتیک چراغ led نازلی نورپارس
شماتیک چراغ led نازلی نورپارس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ نازلی نورپارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مرتبط